sobota, 10 lutego 2024

Odpoczynek? Mam nadzieję.

To mamy ferie. W końcu, w ostatnim terminie, który ma swoją wadę taką, że trzeba nań dłużej poczekać. Bo tak poza tym - jest ok.
Póki co, szykuję się na studniówkę. Miałam nie iść, bo organizatorzy trochę zadymili, kogo zaprosić, a kogo nie, ale potem komitet organizacyjny zmienił skład osobowy i podejście. 
W sumie powinno być to święto całej szkoły, a wychodzi różnie. Może trochę o tym później napiszę.

Franio na razie w miarę ok. Oby tak zostało, ale pożyjemy, zobaczymy. Chyba czuje wiosnę, bo od wczesnych godzin rannych lub późnych nocnych potrafi urządzać harce i miauki. A potem oczywiście śpi.
Ale cieszę się, że jest zdrowy.
No i mam nadzieję na częstszy ruch, choćby i nad nasz Zalew, oczywiście wszystko wyjdzie 
w praniu.

Trzymajcie się zdrowo 💗💗💗

18 komentarzy:

  1. Znam te szarady w przypadku balu klas 8😔
    Mąż też czeka na ferie, a ja na wiosnę 😉
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę też czekam 😊 a co klimatu przed takimi imprezami, to wiesz, o co chodzi. Udanego wypoczynku Wam życzę, bo Twój mąż też już ferie ma.

      Usuń
    2. Zapomniałam i Tobie życzyć relaksu, bo lekko nie jest!
      jotka

      Usuń
    3. Dziękuję, Asiu :)

      Usuń
  2. Pełnego reraksu Lidka życzę i pogoda niech nie robi wbrew! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Frania 🧡
    U nas ferie się kończą, ale udało się trochę odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas ryby Felixa wchodzą, a ryby whiskasa nie. Loteria.
    A jest promocja na Felixa w biedronkach i rossmanie tak w ogóle. Ja stosuję, żeby podać renal kawałkiem z kapsułka. Bo tak to saszetki renal tak sobie wchodzą, ale będę zamawiać żeby choć jedną dziennie była taka. Bo tak to oni kochają chrupki. A chrupki renal po Amberze wiem że to nie przejdzie. Próbka tutaj nie posmakowała. 😵‍💫
    Koty i ich problemy życiowe 😵

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że trochę odpoczęłaś Ty, no i Młody 😊 bo on głównie musi mieć siły do dalszej nauki. Chociaż ten semestr i tak szybko zleci.
      Co do kotów i ich dylematów jedzeniowych .... no właśnie, jest tak, jak piszesz 😉

      Usuń
  5. Czas studniowek to piekny czas. Takze dla nauczycieli.
    Powodzenia Lidio.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I tego się trzymajmy, bo niestety różnie to w różnych szkołach bywa.

      Usuń
  6. Nareszcie odpoczniesz. Przede wszystkim psychicznie. No a przy okazji może złapiesz trochę słonka, świeżego powietrza i ruchu. Zresetujesz się. Życzę Ci tego Lidko z całego serca, bo wyobrażam sobie, jak bardzo ci to jest potrzebne.
    Ściskam Cię mocno!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Olu 😊 Niby ma być dość ciepło, ale zobaczymy, bo z tymi prognozami różnie bywa. Ale słońce - jak najbardziej, czekam i liczę na nie. No i na ten odpoczynek. Jeszcze nie wiem, jak będzie wyglądał, ale będzie.

      Usuń
  7. A ja wczoraj skończyłam ferie i dzisiaj byłam w mordorze :-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh, no, co mam Ci napisać ... wolne tak szybko zlatuje, że nie wiadomo kiedy. Następne za miesiąc już. A potem miesiąc i znowu trochę wolnego. I przeleci do czerwca.

      Usuń
  8. A zatem odpoczywaj ile dusza dała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi, jeśli zostawiasz komentarz :) Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć.