niedziela, 31 marca 2024

Udanego świętowania :)

Wiosna coraz bardziej hula, robi się coraz bardziej zielono, biało i żółto :)
Dzisiaj chciałam Wam życzyć zdrowego i pogodnego świętowania 🐣🐤🐥 obojętnie, czy jesteście wierzący, czy niewierzący, praktykujący, czy niepraktykujący ...
Odpocznijcie, róbcie to, na co macie ochotę i korzystajcie z ciepłych dni 💗

Poniżej wrzucam kilka zdjęć z naszej działki, które zrobiłam wczoraj. Drzewka owocowe wypuszczają listki, ale do kwitnienia im daleko jeszcze. Mirabelki za to są białe i powoli kwiatki opadają. Szkoda, że tak szybko.





A takie podbiały i zawilce spotkałam tydzień temu w lesie, kiedy robiliśmy sobie rundkę z kijkami:



Trzymajcie się zdrowo 💗

22 komentarze:

  1. Liduszka, odpoczywam na maksa i mam wywalone na wszystko. Piękne święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są najlepsze święta :) w sumie ja też za wiele nie muszę, więc jest ok.

      Usuń
  2. U nas wszystko zakwitło prawie równocześnie, ale mirabelki dopiero mają pączki, jeszcze nie widziałam kwitnących.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ninko :) U Ciebie trochę później może kwitną, ale za to niedługo będziesz się mogła cieszyć ich zapachem :) A my już o nim zapomnimy.

      Usuń
  3. Dziękuje za życzenia, miło mi mam nadzieje że Twój świateczny czas obfituje we wszystko co cudne. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spokój najważniejszy i tak właśnie jest.

      Usuń
  4. Tak, tak, jest już kolorowo ! Dziś nazbieralam kwiatków forsycji na susz, i pokrzywy na herbate, moze nawet do jakijś surowki przemycę. Może jutro też tam podjedziemy, spokojne miejsce nad rzeką, z dala od aut. Jasnota purpurowa tez slicznie kwitnie, i wieli innych wiosennych roslin.
    Magnolie, magnolie juz w rozkwicie!
    Milego Lanego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na razie nic nie zbierałam, bo w moim pobliżu brak takich mało uczęszczanych miejsc. Jasnota też u nas kwitnie i ziarnopłon. Magnolie również.

      Usuń
  5. Właśnie wróciłam od syna, piękny dzień, dużo relaksu na świeżym powietrzu, pyszne jedzonko!
    Miłego świętowania!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny to moment w roku... wszystko budzi się do życia, wszystko rozkwita i koloruje świat na nowo. Trzeba z tego korzystać ile wlezie!
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za życzenia. I ja kochana Lidziu, życzę Ci wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne pomimo wszelkich burz, mogących pojawić się w Twoim życiu. Pozdrawiam serdeczni

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ u Ciebie już wiosennie. Dziękuję za życzenia. I ja Tobie Lidziu też życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W sumie spokojne były, więc jak najbardziej mi to odpowiada.

      Usuń
  9. Jest przepieknie! Ta bomba ciepła sprawia, że z dnia na dzień coraz wiecej jest zieleni, kwiatków, ptaszków oraz żabiego skrzeku w stawie!:-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i udanego odpoczynku na łonie natury życzę!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ropuchy też już wiosennie rechoczą. Romantycznie.
      Mokrego Śmigusa!

      Usuń
    2. Dziękuję :) Mokrego nie było, ale jakoś mnie to nie martwi. Ropuch też nie słyszałam. Jaki ubogi jest człowiek mieszkający w mieście ...

      Usuń
  10. Na naszym podwórku właśnie zakwitła grusza, stareńka i wielga.
    Świętujcie sobie przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W sumie już po świętach i wracamy do rzeczywistości ;) uwielbiam stare drzewa.

      Usuń
  11. Bardzo się cieszę, że wiosna już nadeszła, bo wraz z nią same wspaniałe chwile i urokliwe krajobrazy. Uwielbiam spędzać czas na łonie natury, szczególnie czytając na podwórku książkę :) .
    Miłego tygodnia :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) Fajnie, że masz takie możliwości :) Też lubię wiosnę i ciepło.

      Usuń

Bardzo miło mi, jeśli zostawiasz komentarz :) Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć.