sobota, 3 grudnia 2016

Ale mieszam!!!

Kurna, blogeru jeden, z twoim nowym interfejsem!!!

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pomyliłam blogi :)) Ale szybko naprawiłam błąd. Blogger pozmieniał ustawienia na panelu użytkownika, często tam nie bywam i się zamieszałam, bo nie mogłam znaleźć ... tego, co miałam znaleźć hehe ...

      Usuń
  2. Zasadz mu z kopa, temu bloggeru, co sie bedzie szarogesil na Twoich interfejsach i mieszal Ci w blogach! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią, bo się drań szarogęsi, jak może!
      Czy ja się o nowy interfejs prosiłam????
      Na pewno nie.

      Usuń
  3. U mnie jakoś nie miesza.
    Pantera, przebitaś w Kurniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno. Wiecej nie moge, bo wysle bezposrednio.
      Pytalas?

      Usuń
    2. Hana, bo jednygu bloga ino mosz ;)

      Usuń
    3. Omatko, jeden z trudem ogarniam, przy dwóch przestałabym sypiać.

      Usuń
    4. Oj tam, na pewno dałabyś radę :))
      Ten spi, a tamten, to wiesz po co jest ;)

      Usuń
  4. Ktoś najwyraźniej błysnąć intelektem chciał, to i pomieszał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, żeby premię dostać i szefom się przypodobać. Bo teraz zastoju nie moze być, zmiany, zmiany, zmiany, szybko, szybciej, najszybciej, biegusiem.

      Usuń
    2. Lidia, dziwne czasy, dziwne, do czego sie tak spieszyc?

      Usuń
    3. Nie wiem, do czego, ale większość daje się zapędzić w ten kołowrót. Ja bronię się, jak mogę, częściowo się mi to udaje, mimo, że teraz mam sporo zajęć.

      Usuń
  5. Dupa, a nawet dópa. Też mi namieszali w blogu i wcale mi się to nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nad dwie są. Niedynamiczne, nienowoczesne, ale powoli mam to gdzieś.

      Usuń
    2. Oświadczenie, że życzę sobie pozostać średniowieczna, już składałam!

      Usuń
    3. Tak, składałaś :)

      Usuń
  6. Coś sie na blogu wyrabia niedobrego, juz sama nie wiem, czy z mojej czy bloggera winy. Problemy z komentarzam się i z wyświetlaniem obserwatorów. Próbuję cos naprawiać a zdaje się ,że jeszcze bardziej motam...
    Uściski ślę z zamrożonej wioski na dobry początek tygodnia!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem blogger coś mota, a potem się samo naprawia. Albo trzeba wpisać dany problem do wyszukiwarki i wujek G. coś podpowie ;)
      Odściskuję :* u nas też mroźno, zimno ...

      Usuń
  7. Nie bardzo wiem o co chodzi. Ale życzę żeby wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot, mądrale z bloggera namieszali w panelu użytkownika i człowiek musi się trochę naszukać ;)
      Trzeba się doń przyzwyczaić i tak do następnej zmiany. Niekoniecznie dobrej.

      Usuń

Bardzo miło mi, jeśli zostawiasz komentarz :) Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć.